Silesia Eko System Technika grzewcza

Twój koszyk »

zamknij
Udostępnij na facebook.com Udostępnij na nk.pl Umieść w opisie gg Udostępnij na twitter.com

Regulamin

REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM SILESIA EKO SYSTEM


 

1. Przedsiębiorca

  • Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem www.sklep.silesiaekosystem.pl jest Silesia Eko System Rafał Buczek z siedzibą w Mikołowie, ul św Wojciecha 22 43-90 Mikołów posiadający numer NIP- 9542608381 działalność wpisana do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/SearchDetails.aspx?Id=c5a683b7-43de-4396-aac8-8a1da95b26b8#  . Kontakt z sklepem internetowym można uzyskać pod numerem telefonu (32) 720-65-42 lub 537-007-037 od Poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-18:00. Pod adresem poczty elektronicznej biuro@silesiaekosystem.pl bądź poprzez formularz kontaktowy w zakładce kontakt.

2. Zasady działania

  • Silesia eko system prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet.
  • Do korzystania ze sklepu internetowego przeglądania jego asortymentu oraz składania zamówień, niezbędne są: komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera; aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

3.Zamawianie towarów 

  • Zamówienia można składać wyłącznie poprzez stronę internetową www.sklep.silesiaekosystem.pl przez 24h/dobę 7 dni w tygodniu.
  • Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale z którego jest wykonany itp.
  • Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru w sposób właściwy dla danej rzeczy określakjąc w szczególności wielkość, kolor, ilość (w sztukach) zamówonego towaru, a w razie potrzeby podając inne specyficzne informacje.
  • Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej w celu Rejestracji powinny podać dane, które umożliwią zawarcie umowy sprzedaży. W celu jej dokonania należy uzupełnić dane poprzez podanie: swojego imienia i nazwiska, adresu zamieszkania wraz z nazwą kraju i regionu (województwa), numeru telefonu kontaktowego, adresu e-mail.

4.Jak kupować? szczegółowa instrukcja

  • Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonkę "DODAJ DO KOSZYKA".
  • Produkt zostaje przeniesiony do koszyka.
  • Jeżeli Klient chce kontynuować zakupy, może dodawać kolejne produkty do koszyka.
  • Jeżeli Klient chce zakończyć procedurę zakupów, należy kliknąć ikonę "IDŹ DO KOSZYKA" lub kliknąć w ikonę koszyka znajdującą na górze strony.
  • Po wejściu na stronę koszyka, należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru.
  • Klient ma do wyboru dwa sposoby dokonywania zakupów: tzw. "szybkie zakupy", niewymagające logowania, albo zakupy z logowaniem, dzięki któremu Klient zyskuje dostęp do dodatkowych opcji takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu internetowego silesia sko system
  • Po wprowadzeniu danych adresowych należy kliknąć ikonkę "Przejdź dalej", wówczas wyświetlą się dostępne metody płatności. Po wybraniu metody płatności należy kliknąć ikonkę "Przejdź dalej".
  • W przypadku wybrania płatności "odbiór osobisty" należy potwierdzić wartość zamówienia klikając ikonkę "Przejdź dalej".
  • W przypadku wybrania Płacę z PayU należy wybrać bank, z którego chce się zapłacić albo wystawcę karty kredytowej (Visa/MasterCard) i następnie Kliknij w link by przejść dalej i dokonać płatności on-line.
  • Uwaga: W przypadku wybrania, jako formy płatności za towar "Płacę z PayU.pl", dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku braku otrzymania płatności na rachunek podmiotu pośredniczącego w transakcji (serwisu PayU.pl) w terminie 2 dni roboczych od złożenia zamówienia zamówienia (przy czym przez dzień roboczy w niniejszym regulaminie rozumie się każdorazowo każdy dzień tygodnia liczony od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni uznanych ustawowo za wolne od pracy), zamówienie nie zostanie zrealizowane, a umowa zostanie uznana za niezawartą. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie i wybrać inną formę płatności.
  • Realizacja zamówienia płatnego przelewem lub kartą kredytową rozpoczyna się po otrzymaniu należności za towar. W przypadku konieczności poprawienia lub zmiany sposobu płatności w "Płacę z PayU.pl" należy kliknąć ikonę "REZYGNUJ", a następnie wybrać opcję zapłać ponownie.
  • Na każdym etapie składania zamówienia można je anulować zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. 
  • Można to zrobić na kilka sposobów: np. poprzez klikanie w ikonkę służącą do powrotu na poprzednią stronę lub klikając na dowolną podstronę (albo produkt) znajdujący się na stronie sklepu. Zamówienie, które nie zostanie doprowadzone przez Klienta do końca, zostanie automatycznie anulowane.
  • Do zawarcia umowy dochodzi w momencie potwierdzenia zamówienia przez sprzedającego. Kupujący otrzymuje emaila z wyszczególnionymi produktami, formami płatności i dostawy. 
  • Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów lub zmiany cen produktów bez wcześniejszego poinformowania klientów.
  • Sprzedający zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku gdy, formularz zamówienia zostanie wypełniony błędnie, transakcja nie zostanie zautoryzowana w systemie płatniczym przelewy24 (w przypadku płatności kartą), kupujący nie przeleje wymaganej kwoty na konto sprzedającego we wskazanym terminie (w przypadku płatności przelewem) lub przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera.

5. Ceny

  • Ceny na stronie podawane są w złotych polskich, są cenami brutto, zawierają należne podatki i cła.
  • Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta.
  • Do ceny towaru należy doliczyć koszty przesyłki.
  • Nie jest możliwe dokonanie zmiany ceny po złożeniu zamówienia.
  • Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez informowania o tym zamawiającego, nie dotyczy to cen zamówień będących w trakcie realizacji. Jeśli cena podana w potwierdzeniu jest różna od ceny widniejącej w sklepie internetowym zamawiający ma prawo do rezygnacji z zamówienia.
  • Zamawiający każdorazowo zgadza się na wystawienie faktury VAT bez jego podpisu.
  • W przypadku niedostępności towaru w magazynie i u dostawców sklepu zamawiający jest o tym informowany i może podjąć decyzję o częściowej realizacji, wydłużeniu oczekiwania, ma również prawo do rezygnacji z zamówienia.

6.Sposób odbioru i czas realizacji zamówienia

  • Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
  • Czas dostawy to  następny dzień roboczy po dokonaniu wysyłki w przypadku przesyłki kurierskiej.
  • Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w ciągu 1 dnia roboczego od jego złożenia.
  • Jeżeli wybrany towar jest dostępny, wysłany zostanie do Klienta w ciągu maksymalnie 10 (słownie: dziecięciu) dni roboczych od przekazania zamówienia do realizacji.
  • Informacja o planowanym czasie realizacji zamówienia znajduje się na stronie opisu produktu.Zamówienie wysyłamy na podany w zamówieniu adres, po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów.
  • W przypadku wybrania, jako formy płatności szybkiego przelewu lub płatności kartą kredytową (płatności za pośrednictwem PayU.pl) – realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za towar na konto podmiotu pośredniczącego, od tego też momentu należy liczyć termin w ciągu, którego towar zostanie przekazany kurierowi.
  • Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska PEKAES. - przewidywany czas dostawy to 48h godzin od dnia nadania przesyłki.
  • Silesia eko system ponosi odpowiedzialność za dostarczenie zamówionego towaru do momentu jego doręczenia Klientowi.
  • W chwili odbioru przesyłki Kupujący powinien sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności.
  • W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody, w protokole należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru i opakowania i następnie podpisany protokół przesłać skanem na biuro@silesiaekosystem.pl 

7.Forma płatnośći za zamówienie

  • Za pobraniem:

Zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przesyłki. Jest to jedyny sposób opłacenia przesyłki z dołu.

  • Szybki przelew:

Przelewy, które akceptowane są przez Silesia eko system, to tzw. "szybkie przelewy" dokonane przy użyciu pośrednika serwisu PayU.pl.
Cechą szybkich przelewów jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje przekierowany na stronę wybranego z listy banku, aby dokonać przelewu pieniędzy.

  • Silesia eko system akceptuje przelewy tradycyjne Klient po wybraniu sposobu płatności kurier przelew otrzyma link do druczku numeru konta, na który dokonać należy wpłaty np. na poczcie.

8.Karta kredytowa/płatnicza:

  • Klient musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie zakupów w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku). Płatność kartą kredytową/płatniczą dokonywana jest za pośrednictwem serwisu PayU.
  • Zabezpieczenie przed oszustwami:

Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta maila z informacją, iż nagle zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego.

Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail do Silesia Eko system na adres: biuro@silesiaekosystem.pl

9.Umowa

  • Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu www.silesiaekosystem.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) (dalej jako "Kodeks cywilny").

10.Wykonanie umowy-termin

  • Silesia eko system zobowiązuje się do przekazania towaru (dostępnego na magazynie) kurierowi w terminie do 10 dni roboczych od złożenia zamówienia lub w przypadku braku towaru, do poinformowania Klienta o braku towaru w takim terminie.
  • Całkowity termin realizacji zamówienia w przypadku dostępnych na magazynie towarów nie powinien przekroczyć 11 dni roboczych.
  • W przypadku, gdy deklarowany czas dostawy przekroczy ww. termin, należy przekazać odpowiednią informację do Silesia eko system, z podaniem numeru zamówienia oraz terminu otrzymania towaru.

11.Koszt dostawy

  • Dostawy realizujemy jedynie na terenie Polski.
  • Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego towaru (gabarytu,wagi itp.) podany zostaje w opisie towaru oraz przy zakładce wyboru sposobu dostawy.

12.Zwrot zamówienia odstąpienie od umowy

  • Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. 
  • W razie odstąpienia przez Klienta od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a wzajemne świadczenia Klienta i Silesia Eko System podlegają zwrotowi.
  • Odstąpienie przez Klienta od umowy wymaga złożenia przez Klienta pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Można to zrobić na przykład poprzez wypełnienie wysłanego do Klienta wraz z zamawianym towarem formularza"Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość" zgodnego z załącznikiem nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)i wysłania dokumentu do Silesia eko system przed upływem wskazanego powyżej 14-dniowego terminu. Klient jest uprawniony, ale nie zobowiązany do skorzystania z przedmiotowego wzoru
  • Klient ma obowiązek zwrócić towar będący przedmiotem zwrotu w przeciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania wskazanego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  • Koszt przesyłki zwrotnej klient ponosi we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu można ustalić na podstawie naszej zakładki transport i płatność, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do klienta.
  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz zwracany towar należy wysłać na adres:

Silesia eko system Rafał Buczek
ul św Wojciecha 22
43-190 Mikołów

Formularz zwrotu towaru do pobrania

  • Klient zobligowany jest pokryć bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Silesia eko system (tj. koszt odesłania towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty bądź innej instytucji).
  • Pieniądze zwrócone zostaną Klientowi we wskazany przez niego sposób, np. na podany przez Klienta numer rachunku bankowego w chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez klienta będącego konsumentem dowodu jej odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki.
  • Klient ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia towaru w momencie odesłania (zwrotu) towaru do Silesia eko system kurierem,pocztą czy inną instytucją.
  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Zwrot towaru zakupionego w ramach akcji promocyjnej oznacza rezygnację Klienta z udziału w tej akcji promocyjnej, w tym utratę prawa do nabycia towaru na warunkach promocyjnych.

  • W przypadku zwrotu towaru zakupionego w ramach akcji promocyjnej, Silesia eko system na nowo naliczy cenę zamówienia bez uwzględnienia warunków promocyjnych.

13.Reklamacja

  • Silesia eko system dokłada wszelkich starań, aby oferowany przez sklep internetowy towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże gdyby pomimo starań towar posiadał wady fizyczne lub prawne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego bądź był niezgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  • W przypadku wadliwości zamówionego towaru, Silesia eko system odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, o ile została ona stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi będącemu konsumentem.
  • Klient będący przedsiębiorcą utraci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeśli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił Silesia eko system o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeśli nie zawiadomił Silesia eko system niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  • W przypadku wady towaru, Klient zgłaszający żądanie powinien wskazać swe roszczenia przysługujące mu na mocy przepisów art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego. Klient może zgłosić reklamację na przykład poprzez wypełnienie wysyłanego do Klienta wraz z zamawianym towarem formularza "Zgłoszenie reklamacji".
  • W przypadku wady towaru, Klient zgłaszający żądanie powinien wskazać swe roszczenia przysługujące mu na mocy przepisów art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego. Klient może zgłosić reklamację na przykład poprzez wypełnienie wysyłanego do Klienta wraz z zamawianym towarem formularza "Zgłoszenie reklamacji".
  • Roszczenia wynikające z gwarancji, zgłoszenie reklamacji oraz reklamowany towar należy wysłać na adres:

Silesia eko system Rafał Buczek
św Wojciecha 22
43-190 Mikołów

Formularz reklamacyjny do pobrania

  • W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia roszczeń dotyczących wadliwego towaru wynikających z rękojmi, Sprzedawca niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią żądania Klienta, zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Silesia eko system wyśle produktpełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany nakład), zwróci Klientowi pełną kwotę.
  • W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z uzasadnieniem odmowy uwzględnienia reklamacji.
  • W sytuacji negatywnego rozpatrzenia reklamacji, jak również w przypadku dochodzenia przez Klienta roszczeń, Klient może rozwiązać spór bez udziału sądu powszechnego, korzystając z mediacji lub sądownictwa polubownego. W tym celu należy dostarczyć do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedni wniosek o mediację lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.


14.Rezygnacja z zamówienia

  • Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia aż do chwili wysyłki towarów.
  • Klient ma dwie możliwości aby skorzystać z ww. uprawnienia:

należy wysłać maila na adres biuro@silesiaekosystem.plz ważnością wysoką oraz zatytułować go: "Rezygnacja z zamówienia nr...". Rezygnacja z zamówienia będzie skuteczna tylko, jeżeli dotrze do sklepu przed wysyłką zamówionego towaru.

  • Kontakt ze sklepem internetowym pod numerem telefonu (32) 720-65-42, 537-007-037 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00bądź poprzez formularz kontaktowy, po uprzednim zalogowaniu w panelu klienta, na witrynie sklepu online.


15.Postanowienia końcowe

  • Do każdego zakupionego towaru dołączony jest paragon fiskalny lub faktura VAT.
  • Informacje oraz zdjęcia Towarów i Produktów prezentowane na stronie Sprzedawcy pod adresem www.silesiaekosystem.plpodlegają ochronie prawa autorskich. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania oraz do prezentacji na innych stronach internetowych.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O treści zmian regulaminu każdy Użytkownik zostanie poinformowany przez umieszczenie przez Sprzedawcę na stronie głównej www.silesiaekosystem.pl wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na stronie głównej Sklepu przez okres, co najmniej 14 kolejnych dni kalendarzowych, zaś Użytkownicy posiadający
  • Poinformowanie o zmianie Regulaminu, nastąpi nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Użytkownik posiadający Konto Użytkownika, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

16.Dane osobowe - Bezpieczeństwo i ochrona

  • Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) jest dobrowolne, niemniej jednak brak zgody uniemożliwia wykonanie umowy i realizację zamówienia.
  • Dane osobowe Klienta są zbierane i przetwarzane w celu wykonania umowy i realizacji zamówienia.
  • Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i prowadzącym sklep internetowy –Silesia eko system., w tym na przesyłanie Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej newslettera.
  • Administratorem danych osobowych jest Silesia eko system. z siedzibą w Mikołówie pod adresem: ul. Sienkiewicza 29 Mikołów 43-190. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia.

17.Pliki cookies 

  • Serwis Silesia eko system wykorzystuje pliki cookies.
  • Więcej informacji na temat plików cookies można znaleźć w Polityce cookies umieszczonej w serwisiem www.silesiaekosystem.pl

18. Dane osobowe - Bezpieczeństwo i ochrona

  • Administratorem danych osobowych Klienta sklepu internetowego jest Silesia eko system z siedzibą w Mikołówie przy ul. Św Wojciecha 22 Mikołów 43-190
  • Dane osobowe Klienta przetwarzane będą przez Silesia eko system wyłącznie dla celów wykonania umowy oraz realizacji zamówienia.
  • Bez odrębnej zgody Klienta dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tekst jedn. Dz.U. z 2016 r., poz. 922) (dalej: „ustawa o ochronie danych osobowych”).
  • Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania.
  • Podanie danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe wykonanie umowy oraz realizacja złożonego zamówienia, w tym wystawienia dowodu sprzedaży (paragonu lub faktury VAT) oraz wysyłki produktów.
  • Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych w celu przekazywania Klientowi materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych, marketingowych i prowadzącym sklep internetowy – Silesia eko system, w tym na przesyłanie Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej newslettera

DATA PUBLIKACJI REGULAMINU: 18 maj 2018 

  • Składający zamówienie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.